CORETAN TERBARU NADH

Sejauh mana kita boleh berfikiran positif

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dah. Itu je entri aku kali ni. Ni entry butt hurt. Sila jangan baca. Aku ada komen kat entry seorang budak tentang blogger femes tak komen balik. Malah dia hanya komen kekawan dia je. Tak kisahlah kawan tu femes ke tak.

Aku sangkal. Aku cakap mungkin dia rapat. Mungkin ada benda penting yang dia nak jawab kan. Siap buat entry. Sekarang aku okey je dengan dia. Dah tak nak gaduh sebab orang lain. Bukan orang tu hargai pun. Buat apa kau kipas bagai nak mati tapi dia tak rasa sejuknya.

Aku malas mention siapa. Bukan dia si popular. Bukan dia si sombong. Bukan dia si berlagak. Bukan. Jangan pandai nak buat spekulasi sendiri. Sebab aku bengang. Soalan wajar dijawab. Tapi bila soalan tak dilayan seolah kita syok sendiri.

Tapi boleh pulak layan komen yang hanya sekadar berborak. Tak faham. Mungkin diorang rapat. So fine. Aku rasa jauh hati. Ambil keputusan untuk komen. Tak payah soal apa-apa. Tak payah berharap. Sebab anda siapa untuk mereka layan?

Kalau style tak nak komen. Tak payah komen semua. Habis cerita. Sakit mata memandang. Aku cuba positifkan diri. Tapi aku tak boleh. Aku kecil hati. Mungkin aku je yang rasa begitu. Silalah jalani hidup anda dengan gembira. Aku malas. Titik!

3 comments:

Nor Moscow said...

memang begitu adat berkawan...terasa hati..jauh hati..kecik hati, besar hati itu merupakan perkara biasa. kalau takde perasaan yg macam2 tu..tak manis rasanya hidup kita ni...

Asyiqin Haulisah said...

kannn, saya pun terasa mcm org bodoh kalau apa yg kita tanya tak dijwb. sabar dear. buang jauh jauh perasaan tu ye.

p/s : meh lah kawan dgn saya. nak? hehe.

PeNgEmiS dUniA said...

itu yang jadi sebenonye , yang ni kipas itu , yg itu kipas ini , las2 yang fad nampak , blog kosong , no quality . kalau asik kipas mengipas , entry pasal kipas , baik xyah beriye nak hrp readers rmi . quality is none . xpelah , xmo sedih2 , kawan biar ramai , sahabat biar yang benar mengerti erti sahabt . saba ye

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers