CORETAN TERBARU NADH

Pertama kali guna WLW

Aku tahu aku ketinggalan. Dah lama aku installed tapi banyak kekangan membuatkan aku terdampar sepi tanpa tahu apa guna WLW. Haha memang kuno. Tapi sekarang tengah berjinak-jinak. Lepas ni lagi pantas gamaknya. 

Semua mesti dengki dengan aku. Tapi ada ni tapi idea tarak tak guna jugak. Aku akan cuba mempraktikkan tutorial yang ada. Hehe lagipun bukan selalu nak try benda baru. Rasa pelik pun ada. Mesti ramai dah pakai kan? Haha ketinggalannya aku. Serius! 

Nak pergi godek-godek. Lepas tu buat kerja. Hari ni ada 8 helai untuk membuat esei. Apa nak dikelentong ni?
Post by,
Miss Ran

1 comment:

aliarosli said...

windows live writer

tak reti guna

ajarkan! ada gak,tak bukak pon

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers