CORETAN TERBARU NADH

Mereka sangat grrrr

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tak mampu luahkan dengan kata-kata. Kadang rasa nak stop berblogging. Kenapa? Jangan tanya boleh tak? Sibuk nak jadi mamarazzi kan? Haha aku berhenti ada yang nak halang? Ada ke? Haha tak payah buat ayat menyampah. Aku tahu ada tengah menyumpah.

Aku nak berhenti berblogging kalau macam ni caranya. Mana taknya dua blogger berbeza post entry pasal aku pada masa yang sama. Aku? Pengsan. Dah tu siapa nak update? Berhenti blogging la tu kan. Apapun thanks kat dua kawan maya aku ni. Seronok rasa dihargai. Yahoo aku gembira semula. Suka tak? Haha entry paling menyampah setakat ni.

KLIK SINI DAN KLIK SINI. Dua orang ni nak mengampu aku tapi aku tak ada harta nak bagi hanya senyuman dan entri=)
Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Sunah Sakura said...

ahahahahahahaha! tengokkkkkkkkkkk!! laju betul!!!

aliarosli said...

hahhhahahhaha, jap

gelak guling-guling dulu

hahahhaahha,lawak la

nak doyan 10biji pon jadi lah

hahhahhahaha

Enchik Nine said...

huhu... ingat nak stop betol... Haish... jangan stop.. istiqamah berbloging ek :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers