CORETAN TERBARU NADH

Tak sangka buah cempedak jadi nangka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Er abaikan tajuk tersebut. Itu kerana si budak gedik telah meninggalkan komen di sini. Sebaik saja aku mengepost entry ini. Ya kanak-kanak, aku busy. Tapi ada jugak orang nak tunggu entri aku. Haha malulah orang skodeng. Budak ni bikin aku malu je.

Apakata aku salahkan dia kalau kerja aku tak siap. Aci tak? Dah kembali berfokus. Ada sesiapa nak tolong aku buat kerja? Silalah. Entry ni sambil-sambil aku membakar CD untuk dihantar esok.=P

Post by,
Miss Ran 

3 comments:

aliarosli said...

cet! mana boleh! tak bersalah pon

cume tunggu entri je! grrrrrrrr

salah sendiri tau, wekkkkkkkkkkkkk

hahhahahhah, gi la

sibok je nak update lagi

.::TAIKO ::. said...

hahha..budak kecik tu mmg
sbb die la keje kite xsiap..haishhh
hehe...

ishiko said...

standert ah blogger.. bz2 pn jenguk jugak kjp... kehkehkeh

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers