CORETAN TERBARU NADH

Review THE ROOMMATE

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
The Roommate
Erk menakutkan
PENGARAH:
PELAKON:
Leighton Meester
Minka Kelly
GENRE: 
Horror, mystery, suspens


Review lagi. Hehe aku baru tengok tadi. Seorang diri. Wah agak takut ye kawan-kawan. Dapat roommate macam ni. Psiko. Kesimpulan cerita ni tak seronok untuk ditengok. Aku takutlah sengal. Siapa suka cerita ala-ala saspen, horror, misteri. Nilah filem untuk korang.

Babak percintaan tak banyak. Tekanan mental agaknya rumet dia ni. Berhati-hati dengan rumet anda. Jaga aurat. Kemungkinan lesbo sangat tinggi. Ini bukan jiwa aku=P. Jangan kecewa kerana review macam hampeh.

1 comment:

Tasha said...

hahahaha..... nasib baik I dapat roomate yang baik

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers