CORETAN TERBARU NADH

Kepala sakit apa ubatnya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tak tahu tajuk entri ni soalan atau penyataan. Aku blur. Haha update setelah meronda keliling blog. Tak ada orang update jadi akulah update. Biarlah bosan pun. Aku tengok follower aku pun naik turun. Tak kisah nak unfollow. Silakan. Nak dapat seribu? Entah bilalah tu=P

ini rupa aku sakit kepala
Nak yang cun je kan? Haha saja gedik. Tapi aku memang selalu diserang sakit ni. Tak tahu kenapa. Sakit kepala ialah rasa sakit dalam kepala. Ia merupkaan masalah kesihatan yang paling lazim berlaku dan paling banyak jenisnya. Aku pun baru tahu setelah cedok-cedok dari google.

Sakit kepala ada macam-macam jenis. Sakit migrain, tension, sebab darah tinggi, sebab demam. Kalau rasa sakit kepala macam ni, cepat pergi klinik tanya yang lebih pakar. Sebab ada orang tu, sampai kena barah tahap 4 baru dia sedar. Tapi ajal maut di tangan Allah kan? Siapa kita nak lawan takdir?

Aku selalu sakit kepala sebelah je. Kadang kanan kadang kiri. Takpun kat tengah kepala. Nak baring tu rasa tak selesa je. Selalu kalau ambil ubat terus tidur. Baru berkesan. Kalau pergi merayap ubat tak mujarab. Entahlah. Aku cari google dia kata sebab  tekanan. Mudah sangat stress aku ni. Ingat aku ada darah tinggilah. Asyik sakit kepala. Apa kata korang?
Post by,
Miss Ran 





3 comments:

aliarosli said...

akak, gi lah cek

emmmmmmmmm,rehatlah kalau sakit lagi

senyumSOYA said...

p klinik..
tapi saya slalu gak sakit kapla mlm2~ heheheh

Sunah Sakura said...

haaa...gi cek! bahaya ni..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers