CORETAN TERBARU NADH

Segmen AKU mengenali blogger/kawan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

    Nama korang beserta dengan umur, status pendidikan, url blog dan nama blog
    Nama seperti di FB, IFFAH AFEEFAH
    Masih belajar. Belum ada sijil selain sijil SPM
    BUTA+PEKAK+BISU=CINTA
      Sejak bila korang menceburi dunia blog dan sebab yg menyebabkan korang join dunia blog?
      Sejak bulan 5 tahun lepas. Nak dekat setahun dah. Kawan saya yang mengenalkan saya dalam dunai blog ini. Lepas tu terjatuh cinta dengan dunia blog sampai sekarang=)
        Apa pengisian di entry yg korang buat di blog korang?
        Seperti yang ada kat tab menu. Aku tulis apa aku rasa, apa yang berlaku, apa yang aku masak, karyaku, puisi kalau tetiba nak tulis, isu semasa, berita. Macam2 lagi.
          Kongsikan group blogger yg telah korang join dan fan page blog korang kalau korang ada.
          GENG BLOGGER
          SAHABAT BLOGGER
          KOMUNITI GILA BLOG
          Banyak lagi. Boleh search kat Facebook.

            Kongsikan perkara - perkara yg korang rasa menjadi satu perkara yg tidak wajar dilakukan dlm blog korang.. cth mcm lagu dgn autoplay ke...
            Blink-blink yang melampau
            Lagu yang sangat kuat dan menekan jiwa
            warna yang sungguh terang benderang
            widget yang banyak gila sampai berat nak loading

              Aku mahukan blog akku lebih maju dan popular serta dibaca oleh lebih ramai orang. Aku nak orang dapat apa yang aku nak sampaikan dalam blog ni.
                Komuniti blogger adalah sangat hebat. Bukan sahaja alam maya dan membazir masa semata-mata.
                  Nasihat atau tips-tips yg ingin dikongsi dgn blogger lain.
                  Cari identiti sendiri. Jangan asyik kejar SEO. Sebab biarlah hubungan antara hati pengikat hati pembaca bukan kerana kepopularan semata.
                    Apa yg korang mahukan dari sesuatu blog tu supaya korang akan follow mereka?
                    Aku tak nak apa-apa. Asal entry dia menarik perhatian, menyentuh rasa, macam kita sedang berkomunikasi dengan dia, ada selit unsur dakwah, selit kelakar-kelakar.
                      Pendapat korang tentang blog aku.
                      Blog anda menarik. Hebat. Cuma cuba tambahkan apa yang kurang. Entry misalnya. Kuatkan entry dengan identiti sendiri. Selitkan segala macam nasihat, unsur kecindan dalam masa yang serius.
                      tagged:
                      ADY dan Sunah. Sebab diorang pemes. Sahabat alam maya=P

                      4 comments:

                      Cik Pulau said...

                      terbaekkk!!! lalala~

                      Sunah Sakura said...

                      oi!!! ahahahaha~ keji betul sebab musabab u tu! disebabkan tu i takmo buat!!!!! hahahaha!

                      larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

                      aliarosli said...

                      waaaaaaaaaaaaaa, ini sudah bagus, terbaik la

                      afifah said...

                      thanks utk nasihat tu...kena tonjolkan identiti diri..btol tu.. ==' to be truth aku xsuka sgt nak buat mcm tu sbb rasa mcm xmatang sgt penulisan aku ni..

                      tp xpe..aku akan cuba,!

                      tengs join.!

                      PERINGATAN

                      Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

                      1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

                      2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
                      Daisypath Anniversary tickers