CORETAN TERBARU NADH

Bukan maksud nak beremosi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bukan niat pun. Cuma kadang-kadang terfikir. Tak ada gunanya kita menyokong bila orang tu tak nampak pun kewujudan kita. Aku ada hati ada perasaan. Bak kata Sunah tak ke mana kalau kecewa dengan manusia.

Tak niat nak mengata manusia tu pun. Cuma rasa diri ni teruk sampai macam halimunan pulak. Susah nak pikat pembaca. Lagi-lagi orang lama. Ya aku tahu macam ayat minta simpati. Tapi rasa satu masa nak stop dari buat macam tu. Nampak minta sedekah pun ya.

Macam nak mengipas pun ya. Dari timbul fitnah baik kita diam. Perhati dan sokong dari jauh. Dalam hati ada duka ketika ini. Sekian.

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Sunah Sakura said...

kadang2 mungkin kita yang terlebih perasa dalam emosi kita...

dulu...i pernah rasa macam you...rasa terpinggir gitu..tapi takde gunanya i nak rasa gitu..sebab bukan i je yang perlu dilayan..

lama-lama da faham cara kerja dia..jadi lama-lama da tak terasa...sebab tau kalau tak layan tu, atau reply ape2 2 jam kemudian tu, maksudnya tengah update entry la tu...takpun, dia membalasnya melalui entry...camtu lah...

Solihin Zubir said...

errr... kdg2 kita kena faham jugak..
suma org ada life..
mcm sy.. kdg2 sempat update, tp x sempat nk balas jejak..
sy bukan blogger bergaji yg bleh ngadap blog 24jam..

tapi sy akan cuba membalas semua jejak dgn sedaya upaya sy.. sbb sy terlalu menghargai org2 yg menyokong sy.. =)

maaf andai terlambat membalas jejak atau terepas pandang.. =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers