CORETAN TERBARU NADH

Salma Mentor 5

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku baru nak dengar lagu dia nyanyi. Serius seriau dengar. Memang mantap suara dia. Aku dahlah suka Lan tu. Gila! Salute sangat. Ni barulah dikatakan penyanyi. Malas nak komen. Ramai yang popular je lebih tapi nyanyi?

Serius aku jatuh cinta sama dia ni. Walaupun memang takkan vote. Aku harap dia lebih maju. Suara dia memang aura, mantap. Anugerah Allah ni harap dia jaga dan hargai. Memang nangis dengar.
Nak layan lagu-lagu dia lagi. Dia sebaris dengan Jac, Siti, Ziana, Aisyah. Memang cair! Sila layan. Aku tak tipu!
Post by,
Miss Ran 


No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers