CORETAN TERBARU NADH

Geram bila tengok

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tengok apa? Siapa dapat teka? Haha tak la. Aku sebenarnya geram tengok kad kahwin. Comel. Da bomb! Tak ada sesiapa ke nak melamar aku ni? Semata kad kahwin. Serius kad kahwin sangat penting. Siapa kata sekarang tak kisah sangat pasal kad.

No way. Sama sekali tak. Kad kahwin ramai orang mintak. Mungkin takut sesat. Mungkin tak ada adab kalau tak ada kad. Kakak aku kahwin dulupun cetak 1500 kad. Yang datang? Entah ramai hilang. Minta kad bukan main lagi. Er kenduri Ujang, siapa nak jemput aku kat rumah? Tak tahu jalan=P

Post by,
Miss Ran 

3 comments:

aliarosli said...

heeeeeeeeeeeeeeee
nak pegi ajak le sekali

nak join gak
hahhahahahhah

emmmmmmmm,tak taw pergi ke tak

NurAmal said...

kad kahwin... o_0"
kad khwn kat kampung ni phhotostet kertas a4 then lipat2 je.. so, bile dapat kad kahwin yg gempak2.. amal agak batak sikit... siap simpan.. haha~

by the way.. amal follow sini, :)

Mira Amirudin said...

lagi dahsyat n comel gile kad kahwin tu,lagi dahsyat la kos nya...huhu
well,takpe la.seumur idup skali kan..mestilah nak wat kad yg terbaekk...betul x?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers