CORETAN TERBARU NADH

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik sini
1. Sebab aku newbie
2. Sebab blog anda lagi popular.
3. Sebab nak iklankan blog.
4. Sebab ada ramai pengunjung blog. 
5. Sebab nak tumpang populariti kat blog anda.
6. Sebab aku suka menempek blog kat blog orang lain.
7. Sebab belum pernah iklankan kat mana-mana blog. Kira anda special.
8. Sebab nak banner free. Tak ada banner lagi ni.
9. Sebab nak trafik dari anda.
10. Support anda punya segmen ke apa ni. Hehe 

Last sekali majulah blogger untuk diri kita semua. Hidup kayif erk. Larikkkkk.

3 comments:

aliarosli said...

kem salam kayif GEDIK tue nanti kalau dia datang ye!

hahhahahhaha

Tasha said...

cool~
hehehehe....

KyêrulL said...

hish aliarosli niE semua tempat dia ada sibuk jer ggrrr

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers