CORETAN TERBARU NADH

Bukan tak nak tapi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku malas nak cerita lebih. Tapi aku memang tak nak cerita tapi kekawan aku sengal. Hari ni kuliah tak ada. Jadi masing-masing pakat bawak laptop layan cerita. Sengalnya!

Kenapa? Sebab diorang layan cerita kejam. Bunuh-bunuh. Last aku tengak SAW 4 kot. Tu je. Tu pun macam nak terkeluar biji mata aku. Geli. Tapi lagi elok dari layan cerita seram. Kus aku takut.

Bukan tak nak layan tapi errr takut. Geli. Kejap lagi nak review Merong Mahawangsa. Walaupun dah lama nak jugak cerita.=P

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers