CORETAN TERBARU NADH

Ingat keterujaan itu hilang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku teruja tapi tak melompat. Dulu aku pernah terasa hati dengan dia ni. Siapa? Biarlah rahsia. Tapi aku dicoolkan oleh Sunah. Thanks. Aku sedar dia pun manusia biasa. Tak sempurna. Macam aku jugak.

Ingat hilang dah perasaan teruja. Tapi rupanya tak. Masih ada terselit rasa teruja itu. Mungkin kerana peribadinya. Really admire him.

Kadang bila fikir balik. Banyak jasa dia kat aku. Walaupun dia tak sedar kehadiran aku. Esok insyallah akan jumpa dia LAGI. Tak puas hati gambar tak dapat-dapat lagi. Mana entah tukang ambil gambar. Busy kot. Tak apa-tak apa. Esok tuntut dengan dia!

Aku email dia cakap nak pergi. Dan dia reply. Siapa kata dia sombong lagi? Aku gigit kang. Dia balas khas untuk aku. Hah jangan ingat blogger lama sombong. Blogger lama tapi baru macam dia patut dicontohi ye kawan-kawan.

Benci orang kita dapat apa? Baik eratkan silaturrahim antara manusia. Tak kira blogger ke apa. Janji niat ikhlas bila berkawan. Kita kawan ke? Kawan aku rasa=P

5 comments:

Tasha said...

kalau orang tak suka....lantak kan aje dia tu. tak jejas pape pun pada kita. hehehe

Tasha said...

esok jadi jer...... tak de maslah~ :)
chill....

aliarosli said...

OH, SELAMAT BERBAIK WALAUPON TAK TAHU SIAPA

Sunah Sakura said...

selamat berjumpa..

Sunah Sakura said...

selamat berjumpa..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers