CORETAN TERBARU NADH

Aku kini sebaris dengan mereka yang top

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tak ada makna aku nak printscreen macam diorang. Tapi ni bukan pasal follower. Ramai orang sibuk cerita sebaris dengan blogger popular kat follower. Tapi aku nak berterima kasih kat seseorang. Dia mengiktiraf aku. Tak tahulah apa yang dipandang kat blog aku ni.

Tapi aku diletakkan sebaris dengan blogger popular macam yuyu, pinky momma, borak kosong, wacanaku, secubit garam. Popular apa? Sukalah. Dia bagi semangat kat aku secara tak langsung. Ada sesiapa letak aku kat bloglist dia? Bro ben memang letak lama. Hah perasan. Geli dengan diri sendiri. Away nak menjoin segmen pembawa wacana pulak=)

Sebagai penghargaan untuk dia aku bagi backlinks. Nah besar punya. Oh ya, terima kasih letak saya kat bloglist kamu=)

CEPAT-CEPAT KLIK SINI UNTUK TENGOK BLOGLIST ITU=)

2 comments:

aliarosli said...

tahniahhhhhhhh

Bulan Purnama said...

alamak .. besarnyee .. hihi .. makaceh ya :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers