CORETAN TERBARU NADH

Teringat kat akak segosip

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ala kak shida tu. Bukan cikgu shida ye. Mana pergi akak sorang tu? Kawan-kawan survivor sakura budika nampak tak dia? Sejak dia tak ada, hilang bahan gosip. Haha busy sangat ke kak? Hehe


Oh ya bila cakap pasal akak segosip. Dia pernah buat entry pasal jiran sepagar tak follow dia. Padahal sibuk suruh PCM follow blog tu. Ala Ady Budika bajet hebat tu. Haha (ayat cari gaduh). Dialah tak follow akak tu. Puas aku gelak dan kenakan orang. Hah sekarang apa sudah jadi?


Allah bayar balik. Tulah, lain kali jangan kenakan orang. Si Amalina pun sama dua kali lima macam abang dia tu. Ala amalina donat pelangi. Ada ke patut dia tak follow pun blog aku. No telefon dah ada dah. Haiya adik kecil manis. Taulah blog tak femes. Tak hangat bergosip dengan muncet opss. Tapi tak follow, gaya macam dah kenal lama. Macam-macam dalam dunia blog ni.

Post by,
Miss Ran 

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum Ran, akak kamu tu kursus la. seminggu dah. hari ni baru balik kedah. sok muncul la tu kot.. ;)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers