CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 33

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Yehuuuu.Masuk dapur setelah kecewa dengan hasil Cheese Cake. Huh. Menguli sesuatu. Resepi boleh tengok kat sini. Malas edit. 

Cumanya donut kali ini seindah suria. Sebab? Colourful. Dah uli doh bahagi 3 bahagian. Satu aku buat warna coklat. Memang tak lawa. Satu aku buat warna merah dan satu lagi warna kuning, Kuning adalah terbaik.

Cantik je donut warna warni ni. Kuning pu kehabisan stok. Jadi tak lawa sangat hasilnya.
Sedang mengembang dengan  gembira

Warna sila abaikan
Sedang digoreng
Ni paling best


Tada! Siap donut seindah suria

Donut pintal. Agak pelik rupanya

3 comments:

saya YANA said...

pandainya dia.... hehehe.. Yana nak belajar jugak la.. hehe..

aliarosli said...

peh, memang betul2 minat nie

emmmmmmmm,nak buat jugak sebelum 23mei

paling lambat 22mei pon takpe

nak buat ciskek ngan donat

aDisH.sHidA said...

kembo ina dan sunah...hehehe
donut pelangi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers