CORETAN TERBARU NADH

Dua kawan perangai macam

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku malas cakap banyak. Aku keluar makan tadi. Pergi tesco. Parking baik punya si Masz. Betul-betul dekat dengan pintu masuk. Mata aku terlihat sepasang teruna dan teruna. Dua kaum yang berbeza. Oh korang dah fikir lainlah tu. Tahu sangat. Tak jangan ke situ okey. Mereka sandar kat palang-palang. Baik punya.

Tiba-tiba puntung rokok dijatuhkan tanpa rasa bersalah. Dia tak segera matikan api. Sebaliknya dia bersiap untuk pergi. Seorang kawannya segak berbaju putih telah membuat onar. Ya telah meludah di tepi kubur rokok. Oh sadis air liur dan rokok beramas mesra.

Gila! Dua-dua tak ada sivik. Elok sangat dua orang ni. Kaum apa? Cakap satu Malaysia. Dua kaum ni bikin aku angin je. Tak kira kaumlah perangai ni sentiasa berlaku. Yang rokok tu pencemaran udara tahu tak. Lepas tu buang rokok rata-rata. Ingat orang tak nampak? Kafir ke muslim. Selalu terjadi kan?

Yang seorang dah smart. Seronok pulak meludah. JIJIK tahu tak tengok kau punya air liur. Eeeeeeeeeewwwwwwwwww! Sila jilat ludah anda tu balik. Ada bran? Tak ada akal ke untuk berfikir mamat oi. Aku malas nak bagitau dua orang tu kaum apa tapi lu fikirlah sendiri!

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Sunah Sakura said...

ERKKK

forever love said...

yuksssss... tampar laju2 je org laju2 je org begitu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers