CORETAN TERBARU NADH

Tingkatkan usaha pasti berjaya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ya itulah moto yang patut korang pegang sampai bila-bila. Jangan mengharap bulan jatuh ke riba. Semua tu lambat sangat. Takpun tak dapat langsung. Korang jugak kecewa kan? Jadi apa kata jadi blogger yang berdikari. Berdiri blog tu sebab korang. Popular pun sebab korang. Aku cuba menjadikan diri aku setanding Sunah. Tu je matlamat aku sekarang. Nak jadi sifu ben jauh sangat.

Yang penting usaha. Kalau doa je tapi tak solat apa rupanya? Kalau usaha tapi tak doa pun tak boleh jugak. Kalau solat tapi tak tutup aurat pun tak guna. Jadi korang fikirlah mana yang baik dan buruk. Jangan sebab korang jadi parasit, orang bunuh korang sekelip mata. Masa tu jangan nak menangis keluar air mata darah pulak.

Tak ada orang macam yang boleh tolong kecuali diri kita. Aku ada berita gembira untuk aku. Aku berjaya siapkan laporan 3 minggu. Okey! Sekarang pulun makan. Lapar. Sahur jom. Puasa dah ganti belum? Jangan lupa pulak. Masa nilah gastrik, masuk angin. Alasan.
Post by,
Miss Ran 

1 comment:

K2r~90 said...

D.U.I.T >> doa usaha iktihar dan tawakal

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers