CORETAN TERBARU NADH

Hampir meletus

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Huih apa yang meletus? Geram. Marah. FB, Blog Broframestone, Blog encik nakal. Dan beberapa blog yang berdomain sendiri tak dapat dibuka. Geram.

Time excited pulak. Aku geram ni. Selamat komen-komen menyejukkan hati. At last dapat jugak bukak. Syukur. Lain kali nak emo lah. Baru dapat kot. Selamat belum nangis. Kang ada yang maki aku nanti. Ya, aku tahu aku siapa. Aku tahu ramai perati. Sabar jelah=P

Post by,
Miss Ran 

4 comments:

aliarosli said...

ek? dah dapat bukak ke?
emmmmmmmm,nape ek?

cik heroin said...

apesal xleh bukak? sabar

Sunah Sakura said...

ooo..sebab depa guna hosting, hosting down kot masa tu...yeke?

Cik Pulau said...

hahahaha..
camtu ea..kena emo dulu..
tips yang baguss..hehhe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers