CORETAN TERBARU NADH

Review Novel - MAID

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Okey aku kembali. Ada yang rindu tak? Haha satu novel aku boleh habis dalam 4 jam. Tapi sebab tertidur tadi lambat sikit habis. By the way, cerita ni best. Karya suri ryana. Penggunaan aku dalam cerita ni tak menjejaskan. Sebab aku tak henti-henti ketawa baca.

Sesiapa peminat novel boleh beli sekarang. Baru keluar kot. Aku pun pinjam je ni. Cerita pasal orang gaji yang cun dan bosnya bujang dan SANGAT cerewet. Malas cerita panjang. Dapatkan ye. Erm aku bagi 4 bintang. Sebab konflik cerita ni tak kuat. Tak buat aku sedih. Hanya satu bab aku rasa sangat annoying bila terlalu banyak madah cinta.

Sesiapa yang tension sesuai baca. Sakit pipi asyik gelak. Serius!

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

~..Lesung Batu..~ said...

baru ingt nak beli...=)

eyida said...

tngh baca buku ni tp xhabis baca lagi.. cerita mcm best jg...:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers