CORETAN TERBARU NADH

Sanggup memalukan diri sendiri

Aku tak faham betul dengan sikap kaum aku sendiri. Bangsa aku sendiri. Demi lelaki penipu diorang sanggup bergaduh? Bodoh sangatlah tu. Kenapa orang lain salah orang lain yang kena?

Ada satu video tersebar. Pergaduhan dua perempuan kat kedai kasut. Seorang bertudung tapi tak smpurna penuthpan auratnya seorang lagi freehair. Yang aku pelik, perempuan tu tak tahu pun lelaki tu ada awek dah.

Yang freehair pergi maki dia apasal? Dah tu hina ciptaan Allah. Muka tak cantiklah. Apalah. Tulah jadinya bila ikutkan rasa marah. Syaitan dah bertepuk gembira. Kita? Sibuk membodohkan diri demi cinta sejati kononnya.

Kesimpulannya, cuba tenangkan diri dulu. Fikir secara waras. Baru bertindak. Ini tak. Melulu je. Yang malunya diri sendiri. Satu lagi, tukang rakam dah tak ada kerja? Sibuk nak aibkan orang lain? Hurm dunia-dunia. Apa nak jadilah budak-budak zaman sekarang. Kerana seorang lelaki.

Ps: Harap dia setia pada yang satu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

Asyikin said...

yang masalahnya, perempuan yang cakap tak cantik tu pun lebih kurang je =.='

mas saari said...

buat malu je bergaduh depan orang ramai disebabkan seorang lelaki!

JIJI YU said...

bila dah amarah menguasai diri

reenapple said...

normal la perempuan bila marah.. 1 KLCC boleh runtuh tao.. =)

Niena Pengembara Ilahi said...

isk.. buat malu je.. pnah dlu jadik depan mata, gadoh sal laki ats komuter

aimie amalina said...

aihhhhhhh
siapala cenggini
hayooooo

erysweetie said...

tengok gak video ni pg td.

fRaMe+LenSeS said...

tak tgk. tapi baca kat sni pn dah rasa malu. T.T

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers