CORETAN TERBARU NADH

Tomyam


Sudah ku bilang. Semangat memasak masih kental. Budak penjara nak sangat tengok gambar. Merayu-rayu nak tengok tomyam yang aku masak tadi. Apapun rasa tetap mantap. *perasan betul.

Ps: Dia makan apa jelah hari ni.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

Sis-Lin said...

Pandai anak omak...
Owang bujang kalau tak reti masak tomyam..susah nak dibuat menantu..heheheheh :p

amy syahirah said...

yummy! mcm sedapp . pndainyee masakk..sy tak pro lagi.. =(
nk msak tomyam ? lagi la jauhh . hehe

cik pulau said...

i likeeee tomyamm..heeee~

aimie amalina said...

yeyeyeyeyee
opah pon suke tomyam
bole geng dgn kak ngaahhh =]

saya cello191 said...

tom yam..my feberet..^^

maszull said...

assalamualaikum iffah...wah hari ni ada kelas memasak yer...sedap plak tengok tom yam tu...:)

budak penjara said...

eleh..ni je ko masak??haha..baik aku bli nasi bungkus je dari mkn ko masak...hahaha

Blueice Butterfly said...

~sedapnyer..hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers