CORETAN TERBARU NADH

Disebalik gambar ini

Okey ni anak buah aku yang keempat. Adik kepada Ecah. Konon nak letak nama Amna Humairah. Belum daftar kat JPN lagi. Umur 9 hari baru. Kerjanya asyik tidur. Nangis pun jarang. Pelik kan?

Nampak gambar tu? Aku nak korang teka apa yang ada disebalik gambar Amna ni. Cari sesuatu. Macam biasa paling cepat dia akan direview oleh aku.

Ps: Asyik-asyik dia. Korang bosan eh?
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

iz said...

haha..macam ikan duyung pulak..kui3..

Asyikin said...

ikan duyung ? -_-

daradaraRETRO said...

mcm duyung lahh .comell hewhewhew ,

shegadish said...

mcm duyung lahh ..comell ..

Bicara Hatiku~~~ said...

alahai comelnya...macam dugong dah

aimie amalina said...

anak buah lagi?
hayoooo
banyak nye anak buah dieee
comeinyeeeeee


emm
maksud tersirat?
manusia bila dikafankan?

Niza Romli said...

maca ikan duyung je. tapi tang ekor tu macaam ikan gapi pulak. keh3

maszull said...

assalamualaikum iffah... mcm anak ikan duyung la....:)

BlueiceButterfly said...

~alala..comelnyer baby..:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers