CORETAN TERBARU NADH

Review Jawapan Teka-Teki 11

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Nampaknya teka-teki aku pasal kereta apa kena mandi wajib dah ada pemenang. Yang terpantas meneka dengan betul ialah Cik. Bukan si bujang. Blog dia baru diterjah seminggu ni. Best. Dia pun dah ubah sesuatu lepas aku tegur.

Teguran kadang-kadang perlu dilakukan demi kebaikan bersama kan? Alhamdulillah dia dengar nasihat. Aku dah follow. Ingat senang aku nak follow? Pemalas nak klik follow ni. Aku nak puji blog dia. Ringan, hitam.
Smart blog dia. Sebab header kot. Aku suka sangat. Ada drama konon.

Tapi serius korang pasti suka. Sebab penulisannya menambat hati aku. Macam bersahaja dan menghiburkan. Apalagi sila terjah blog bertuah tu.

Mai tengok header dulu okey? Alamak nampak selipar pulak =P
Klik sini
Si Gadis Jelita tahniah! Teka-teki kereta apa boleh mandi wajib? BMW jawapannya. Boleh Mandi Wajib. Haha terhibur aku sekeluarga tadi.

Ps: Dia kecewa pasukan bola dia kalah=P

5 comments:

Ku Azhar said...

waaaaaaa..gle pnye teka teki T_T..hehehe..skrng cmne? shat?

aamalinaazman said...

hahaha
adoiii..BMW pon jadik
ohh akak ni..kekeke...selalu gak jengah belog die yg sempoi tu

hehehe

ReramaBiru said...

~tak terpikir pon tue jawapan..hehe :)

Nong Andy said...

Salam Iffah. Aku pun dah di tegur.. rupanya senang buat pop up windows tu.. lama tinggalkan dunia blog. Tahun ni baru aktif balik terkial-kial nak berblog semula hehehe..(Alasan je tuh) tima kasih atas teguran. ruangan commment dah magic keluar box lain hehehe..

Asyikin said...

tak payahlaaaaa mention selipar tuuuuuuuuu =.='

wuwuwuwuwu, thank youuuu, tapi malm td mnchester united saya menang. heeee :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers