CORETAN TERBARU NADH

Lawak Ibu dan Anak

Bila sebut ibu je aku pening. Ibu buat lawak. Aku rasa nak ketawa tapi tak dapat. Grrr.

Ipah: Ibu tak dapat keluar duit guna buku.
Ibu: Kenapa pulak?
Ipah: Dia nak ic. Kalau tak ic sementara yang ada gambar. Ipah mana ada. Stress!
Ibu: Tak apalah. Ibu suruh mentor Ipah pinjamkan dulu.
Ipah: Speechless* Menangis.

Keesokan harinya.

Ipah: Ibu, masukkan duit kat bank kawan Ipah jelah. Mentor tak ada kat sinilah.* Dengan harapan dapat duit segera. Pokai tahap kronik.
Ibu: Ibu dah call HEP suruh beri duit kat Ipah. Nanti ibu bank in pada dia.
Ipah: Ibu!!! Ketua jabatan? *speechless lagi sekali.

Ibu, ibu. Aku pening sekarang. Kenapalah ibu aku anggap semua kawan dia. Apa ingat senang nak pergi HEP? Dah lah dia yang cakap aku ni banyak cakap hari tu. Aku malu. Apa patut aku buat? Korang sanggup ke ambil duit dari pihak HEP?

Ps: Dia buat aku kagum.
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

Unknown said...

sbanrnya kan..ko tu yg baru je main p/s kan..dah tu dia2 lak..ahahaha..aku dari dulu dah ada

aDisH.sHidA said...

kagum dengan dia....dia tu sapa erk...hehehe..IBU ke ehem ehem...

ibu x nak tgok ipah sedih...tu dia sngup buat apa je

aamalinaazman said...

kak ngahhhhhh!
semlam opah tido senyum je..
teringat sembg dgn kak ngah
nk sembg ah lagiii
heeee


ayooooo
ibuuu..x de mentor terus...HEP terus
hihihi
xpe..pi jelah jmp ha..dh kronik dh tu..ciannyelah die...

maszull said...

assalamualaikum iffah...

biasa la tu ibu nak bergurau ngan anaknya kn...

moga ibu akan sentiasa menceriakan iffah selalu yer...:)

FaKArePa!n said...

mintak duit dgn HEP msti dpt lebih.. hihih

erysweetie said...

hehe... kene amek duit kat HEP.

boleh pemes. =p

K said...

orang pemes jek amik duit kat hep

KaK LimAh Si SupiR said...

hik3..p kt hep, ckp j..sy nk amek duit yg ibu bank in :P

fRaMe+LenSeS said...

hihihi. segan jugak bl ibu kenai ramai ni. tapi okeh what. hihihi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers