CORETAN TERBARU NADH

Kalau ikutkan hati

Nampak gambar tu? Tu kelengkapan untuk dressing luka aku yang dah kritikal.

Ada kapas untuk lap luka.
Ada tisu untuk buang sampah.
Ada air sterile untuk cuci luka.
Ada bactigrass untuk letak kat atas luka. Kira ubat.
Ada gauze untuk letak atas luka.
Ada bandage untuk balut tangan.
Ada gunting untuk potong bandage.
Ada putik kapas untuk cuci celah jari.

Satu je tak ada. Glove. Mana entah hilangnya. Hari tu ada je. Jadi aku tak mintaklah MA tu. Sekarang nak cuci tak boleh sebab tak cukup kelengkapan. Geram. Ikut hati nak mengamuk je.

Susah kalau benda nak guna masa tulah tak jumpa. Bukan aku simpan. Jadi aku tak tahu nak cari mana. Tangan dah busuk sangat. Mana glove ni. Kritikal sangat ni. Harap cepat jumpanya. Kadang kita tak boleh ikut hati sangat. Bahaya ooo.

Ps: Hurmm dia...
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Asyikin said...

cari dengan penuh kesabaran, sabar-sabar jangan mengamuk. hihihi

aimie amalina said...

hayoooooo
cepat2 la cuci kak ngahhh
p cri kat farmasi ke glove tu
beli sekotak pon x pe..

Eera Shera said...

cool.jgn marah2 k :)

Sunah Sakura said...

diorang letak mana? cer cari betol2

JIJI YU said...

masa nak guan kemain susah nak cari

fRaMe+LenSeS said...

len kali smpan suma betoi2 kat satu tmpat. sng cari. ubat tempat ubat. tau .. cpt g cuci

Naniey TJ said...

aq da dpt bygkn cmne baunye..... hikhikhik... arini dh cuci lom?????

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers