CORETAN TERBARU NADH

Teruknya sikap anda

Ya Allah rasa nak menjerit je pagi tadi. Ada manusia yang menyakitkan hati aku. Sabar jelah dengan perangai macam tu.

Macam ni, aku beratur nak pergi bayar makanan kat hospital. Lepas tu, terkial-kial aku nak bayar. Sebab tangan baru lepas cuci. Pedih Allah je tau. Ada makcik kaum lain. Dia tolak aku ke depan dan dia letak makanan dia. Aku taulah dia da tua tapi agak-agaklah. Aku baru dapat duit baki. Mujur tak jatuh duit. Macam ni ke adab membayar.

Sakit jiwa orang macam ni. Tak reti sabar. Buta ke dia tak nampak tangan aku berbalut. Terkial-kial nak bayar. Dahlah tak menolong, menyakitkan hati je. Rasa nak maki je ni. Kalau aku jumpa dia lagi memang akan ditolak. Lepas tu buat muka tak bersalah dan cakap maaf tak sengaja. Grrr sabar wahai Iffah.

Ps: Kalau dia tak beradab aku tendang jugak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

fRaMe+LenSeS said...

jgn la wat nampak sgt. tersepak dalam tidak sengaja tau. :P ahahahha. jaat jiran ngajo kamu. :P

Diana @ BKKC said...

wah...geram gak dgn org mcm ni kan? dah lah ifah tak sehat..berbalut..takkanlah dia tak nampak keadaan iffah..memang sengkuang tol!

Sunah Sakura said...

ni entri terlepas tengahari tadi kan?

Cik Pulau said...

haihh..
kalau ai la kan..
dah kasi jelingan maut kat dia..
hahaha..
kejammnya..

aamalinaazman said...

ayoooooo
cian kak ngahhh
tetibe opah ase nak nanes pulak
=(

Dayang Deno said...

Tu jenis selfish... tahu nak selesa dia je... sabar2... dapat pahala... :)

Kalamhati said...

huhu sabo ye iffah..
mmg ada jenis org cemtu..

maszull said...

salam iffah...sabar yer iffah manusia ni kekadang mmg mcm tu x kisah penderitaan org lain...:)

tamlegend said...

sabo je la cik iffah oi...

K said...

meh nak geget

wanzafirah said...

sabar yeee

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers