CORETAN TERBARU NADH

Cinta tiada nilainya

Ada orang suruh aku jatuh cinta dengan seseorang.

Mampukah? Ingat cinta boleh main pass je?

Jawapan aku senang je. Cinta tiada nilainya.

Bagilah sejuta pun aku tak nak paksa diri aku.

Korang? Adakah cinta korang bernilai sejuta atau lebih?

Nak ke paksa diri bercinta?

Tapi kalau dah memang jodoh tak payah paksa. Cinta tu datang sendiri.

Nota Iffah: Masih mencari hati untuk menulis. Tak tahu kenapa hati hilang seketika. Maaf jiran :-(

Ps: Dia sama seperti dulu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

13 comments:

reenapple said...

cinta datang dengan sendiri.walau kita elak macam mana sekalipom.=)

Asyikin said...

cinta akan datang dengan sendirinya, tanpa dicari dan tanpa dipaksa, berdoalah ^_^

JIJI YU said...

kan aku dah kat adalam entry semalam

aimie amalina said...

emm3
betol
bile cinta dtg, x sedo pon, so jgn tunggu ye dtg, sebb ye akan dtg, cume x taw bile =]


aiyoooo
mood ke mana kak ngaaaahhhh..

syakey said...

Allah yang mendetikkan hati kita,prasaan kita dengan rasa cinta......

Cik Bambam said...

nama pon JATUH cinta.. mana ada org sengaja nak JATUH secara sengaja.. :P

Paris Lipton said...

wewittt, cinta itu manis, jgn masinkan ia!

Lea Isnawi said...

meh pas kat aku cinta tu

hahahaha

zahidah seran said...

kalau hati takmau,jgn paksa...
itu bukan cinta...
nanti iffah yang merana..heheh..

dayah aziz said...

nak share ayat iffah bole?

BlueiceButterfly said...

~hati dan perasaan tak boleh dipaksa :)

fRaMe+LenSeS said...

dia akan kembali. Nadh mendoakan. :D

Bicara Hatiku~~~ said...

bila sampai janji Allah jumpalah kita dgn kekasih halal kita insyaAllah

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers