CORETAN TERBARU NADH

Blog terpilih?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ini adalah entry penghargaan. Rentetan dari entry segmen Papa Ben. Serius terkejut. Hanya dua tiga orang kata pilih blog aku sebab aku first join segmen. Tu tak kisahlah. Yang penting aku nak ucapkan terima kasih kat 32 orang ni yang sudi pilih aku. Makin ramai pulak. Wah tak boleh lawan HJ dengan Sunah. Mereka retis.
  1. Qesah Qaseh
  2. Korie
  3. Ikmal
  4. Wie
  5. Si Mata Panda
  6. Miss Hearty
  7. Natasya
  8. Nuur Mutiara
  9. Ercy
  10. Shiro
  11. Qaseh suci
  12. Alepridz
  13. Ixoora
  14. HJ konon babyface
  15. El Janna
  16. Miss Inna
  17. Paris
  18. Sunah retis
  19. Nadzirah K
  20. Hamdan
  21. Mak Dara
  22. Cik CT
  23. Budak Logam
  24. Inilah aku
  25. Budak Kelosa
  26. Mama Zul
  27. Ella
  28. Aishah
  29. Salim
  30. Ejat
  31. Shahira
  32. Asleez (Tak boleh bukak tak tahu kenapa)
Korang kena terjah mereka ni. Macam-macam komen diorang untuk aku dan kawan-kawan. Er aku tertarik satu komen. Dia kata aku menulis dari hati. Korang rasa? Aku tak sedar langsung. Seronok bersegmen. Macam-macam komen aku dapat. Terbaiklah. Aku sayang mereka suam-suam. Okey, terjah sekarang.

Ps: Adakah aku pilihan dia jugak? Er maksud aku blog pilihan.

27 comments:

fRaMe+LenSeS said...

sonok la retiss jiran ni ramai plh. :P

Cik Pulau said...

waahh.. bestla..
ramai tu....^^,

tahniah..
usaha selama ni dah berbuah hasilnya..
ramai yang menghargai..^^,

Sunah Sakura said...

perghhhhhhhhhh! ramainyaaaaaaaaaa~ retisss!

budakbandunglaici said...

jap nak singgah blog diorg...

Hafizin Jamil said...

aku 3 orang je yang pilih..ko memang retis la..pastu nak mengata aku..haha

Luqeem™ said...

peh yg tulis entri ni pun retis..retis yg menulis dari hati..hehe

aamalinaazman said...

hehehe
kak ngah pon bes jugak!
weeee

Cik Ice said...

Nak singgah la.. :)

Asyiqin Haulisah said...

tu dia. kemaaiinn. banyak nya. :)

saya cello191 said...

wah..bestnya..^^

Unknown said...

Hj tu..awek2 je pilih

aliarosli said...

eh, nama kita tak tulis pon

ada taw. :P

tomatokering said...

wahhhhh retisss dah la .. ;p

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

" BLOG ANDA TELAH MENJADI PILIHAN SAYA. KENAPA SAYA PILIH BLOG ANDA ? "

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2011/08/blog-pilihan-saya-ialah.html

merahitujambu said...

nk pergi terjah la..thanks..mesti menarik tetarik

Anonymous said...

mmg la tu.. tulis dari hati^^

K said...

untunglah retis kan~~

Anonymous said...

ak sempat tejah blog H.J je..haha..cikaro keliling peha haha

mas saari said...

memang glamerlah, ramai nak jadikan blog iffah pilihan hati! heheheeee

Rean said...

kalau xsedar tu maksudnye menulis dr hati lah hehe :)

SoLy SoLicious said...

perghh.. retis ni...heeee

K O R I E said...

sys. btol la tu kak
blog akak mmg best ni!
sbb tu ramai yg pilih blog ni
sebab semua org dah

pekak + buta + bisu = cinta

btw.. tq sbb buta entri pghargaan jugek!

K said...

untunglah makin bertambah~~

retis in the making. ehhh, dah siap pon. huuu

EjAt_mU89 said...

cikgu iffah kalo ltk shotmix xberat pn..
len la kalo ltk lagu hehehe
jln2 tgk blog plihn hati hahaha

Shiro Petta Petto said...

owh... penghargaan... terima kasih Datin Sri... XP

AnakPakZohar said...

wah congrats... ramai tu... u deserved it kot.. =)

Acik said...

huhuuuu
mana link kite? uwaaaaa ...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers