CORETAN TERBARU NADH

Eh tak puasa ya?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ni isu tak puasa.

Kalau tak tahan godaan dan berbuka puasa di bulan puasa okey ke?

Kenapa iman dia begitu lemah?

Aku ada baca pasal hadis tentang puasa ni.

Nantilah aku cari.

Busy sekarang. Kejap lagi aku transform jadi ustazah. Hehe.

Okey offline!

Ps: Dia keding!

16 comments:

sergeant keroro said...

ustazah pasangannya ostad, ye dak??

msredcheesecake said...

msred pun nak tau...dulu msred pernah ponteng posa sbb tak tahan....

skandal...hheee

Hunnym Syot 美智子 said...

hehee.. bagus laa jadi ustazah.. :)
kite share ilmu..


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/editing-header-for-natasya.html

Mr.Thinker@Ali said...

nak tau apakah hadis itu~~~~~

H.J said...

hai ustazah,,

shiema sufian said...

okey ustazah :D

saya cello191 said...

nanti nak baca tazkirah...^^

Nuur mutiara said...

menantikan hadis :))

tomatokering :) said...

cepat2 ! hhe ;p

maszull said...

salam...ustazah dah nak tido lah ...
gud nite yer dear...:)

sweet dream...:)

Heidi Shafiq said...

baik ustazah.. :)

Luqeem™ said...

sy tunggu ustazah berceramah ye :D

Sunah Sakura said...

sape tak puasa tu haaaaaaaa??

JIJI YU said...

aku teratarik dgn komen keroro..

ustad tak semestinya dgn ustazah pon..mmber aku berlambak kawen ngn doc..ngan ustazah leh kira ngn jari tangan je

iMBobo said...

dah bace dah kat atas tu hehe..

cik pulau said...

tak okey bukak pose gara2 tak tahan tgk air..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers