CORETAN TERBARU NADH

Shoutmix aku mana?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ni bukan entry sesi membalas pantun ye. Aku sebenarnya malas nak balas satu-satu blog tu. Yalah aku pun dah tak ingat siapa yang tanya dan tegur pasal blog aku.

Terima kasih atas teguran. Aku nak jawablah ni. Sabar ye. Sebenarnya mereka tanyakan pasal widget shoutmix aku tak ada. Jadi susah nak tinggalkan jejak. Aku jawab kat dia berat blog jek. Dia kata bukan berat mana pun. Kalau letak lagu beratlah.

Yalah alasan apa aku nak kasi ni? Macam ni lah cik abang dan adik yang bertanya. Bukan aku sengaja tak nak letak. Dulu aku pernah letak. Masa blog aku background pink cat tumpah-tumpah. Sila ingat balik yang mana dah kenal lama dengan aku. Ehem*

Shoutmix bagi aku menyibuk je. Maaf terasa. Sebab blog aku ni dah penuh widget cerpen dan segala jiran tetangga. Dah tak muat nak taruk. Siap ada budak tu susunkan balik widget. Sebab terabur sangat. Kawan aku yang pakai Ipad 2 kata blog aku serius berat.

Padahal orang kata Ipad tu line laju. Laju dari netbook cikai aku ni. Asal aku bukak laju je? Padahal kami sebelah menyebelah. Sekarang pun separa berat blog ni. Kalau letak widget tu lagi berat dan semak. Sebab aku takkan jejak korang kat situ.

Sebab bagi aku orang yang tinggal komen kat situ biasanya tak baca entry. Asal ada je jejak cukuplah. Dah tu pernah timbul isu penipuan BW. Aku malas layan segala mak nenek berkenaan maka aku membuangnya dari hidup blog ini.

Korang tinggalkan je jejak kat komen takpun terus je ke FB aku IFFAH AFEEFAH II. Okey? Tak ada hal. Aku akan accept je korang. Ada masalah lagi? Tak ada. Bagus sangat=P Kalau nak jugak widget tu carilah kat blog lain eh. Aku taknak adakan. Sekian.

Ps: Dia tak sedar diri. Grr

20 comments:

Muslimah Optimis said...

ngahahaha... suka gilakkk ayat neh "Kalau nak jugak widget tu carilah kat blog lain eh. Aku taknak adakan. Sekian.".. terbaikk...

Hanim Irsyad said...

hehee.. same with me..
da buang shout out box.. nyemak jew!!


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/im-sorryy.html

Kalamhati said...

btoi tuu..
if takde shoutbox still bleh tego kt komen..tho taknak komen pun juz say hi je..then kita bleh gak balas jejak

Anonymous said...

ooo...betul gak tu ...rasa nak remove gak la hehehe

Fasihah Supian said...

ramai je tak pakai shoutmix tue =D

K said...

hehe, tegas betul :P

p/s : dia kemana menghilang? XD

Nuur mutiara said...

takpe la boleh tinggalkan komen..

Erk tetibe rasa nk remove juga =.="

Luqeem™ said...

kdang2 bla org masuk tgk takde widget shoutbox, dia trus tutup blog tu..huhu

Lea Isnawi said...

xleh nak bemesra2 dgn iffah cmni

Umie Nadhirah said...

lorh garangnya =(

Unknown said...

berat ek lau letak bnde alah 2 :) ermmmm...... cm nk buang gk lh hihiihihi bw tpu 2 cm ne???

Anonymous said...

a ah..xpon anta je msg kt no fon ko..bak cni no fon ko kt aku..haha

Unknown said...

dah buang shoutbox.. tp ada orng tnya mana shoutbox.. adoi mcm nk kena letak blk je

Sunah Sakura said...

i pun da tak letak shoutmix...

aamalinaazman said...

hahhaha
lawok ah kak ngah ngomel2..kikiki

Unknown said...

dah xde chatbox.ahhaha

tomatokering said...

takpe .. kite suke komen .. ngui ngui ngui ;p

Cik Pulau said...

wahhh.. tetibe rasa cam nak buang gak shoutmix ni..

sebab tak terjejak balik diorang.. huhuhu

Terbelog said...

betol jugak kan
berat

Fyza Lovato said...

haha. betul tuh. kadang cakap "singgah n follow awak" check kat follower xde pon kau. ceyt!. kalau xmnipu pon aku ikut je kalau best. adoi. :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers