CORETAN TERBARU NADH

Lelaki benar-benar sayang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Nasihat aku hari ini:

Lelaki benar-benar sayang kat kita dengan satu cara saja. Dia boleh berubah ke arah kebaikan demi pasangan. Misal kata merokok. Dia boleh berhenti merokok hanya kerana tak mahu pasangan, anak-anak menjadi perokok pasif yang akhirnya akan jatuh sakit kerana asap merbahaya. 

Memang ajal maut di tangan Allah. Tapi selagi kita mampu mengubah takdir. Tiada salahkan mencuba? Jadi kawan-kawan carilah lelaki yang benar-benar menyayangi anda. Pasti anda akan bahagia bersama menyulam cinta kepada yang Esa. Sekian.

Ps: Dia lelaki yang baik aku rasa.

18 comments:

Nadia said...

setuju! huhu..lelaki yg baik will change for u and protect u no matter what (^_^)

Ku Azhar said...

ha ah....btl sngt!

H.J said...

aku tak hisap rokok...never..aha

Suhaili Sarif said...

insyaALLAH dia lelaki yang benar-benar sayang ipah :)

aimie amalina said...

weee
nasib atok x merokok =]

Si Nuansa Eyqin said...

Insha Allah kita dapat menemui cinta sejati hingga ke akhirat, Amin.

Kalamhati said...

btul tu..carilah yg nak berubah kerana dia sayang kita..mmg bukan mudah nak cari..tp insyaAllah ada..(pandai je akak ckp..diri sendiri lum berteman lg..huhu)

..cik gugu.. said...

betol tp sbnrnya byk an tanda lelaki syg kita.. juz kita je x prasan ;)

JIJI YU said...

pehal engko ragu2 dgn die

saya cello191 said...

susah ke senang nak cari??

^^

ir prof dr alia rosli said...

kenapa setiap akak punye entri mesti ada p/s pasal dia? siapa dia tue?

Nuramalina Aziz said...

erm.ta jumpe lagik la lelaki cam tu.adeyh...

Lea IsNaw! said...

tp susah nak cari lelaki yg betul2 syg kita

belogkiter said...

setuju sangta...

Qaseh dalia adelia said...

itu lah penangan cinta pehh

cik pulau said...

sape yang sayang ai ni.. cepat cepat dtg..hahha..
lempang jugak minah ni..

tamlegend said...

aku pun dalam proses berenti gak...tp bkn pasal dia...aku berenti sebab nak kumpul duit nak kawin...

sergeant keroro said...

untunglah ada lelaki yang sayang~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers