CORETAN TERBARU NADH

Segmen: Kenangan Bersama Kad Raya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Klik sini
Kad raya?

Last dapat dua hari lepas. Kak Fadh bagi. Yeyeh, sila jeles. Tunggu kad Kak Mas pulak.

Dulu rajin bagi kad raya kat orang. Sampai orang jauh tu pun aku kasi. Tapi semua tinggal kenangan.

Sekarang dunia makin maju. Makin dilupakan. Last main gantung-gantung kad raya kat rumah masa umur 6 tahun.

Masa duduk kat Ipg Islam kat Bangi. Ada gambar lagi. Er tak boleh tunjuk gambar tu. Sebab ada budak tak pakai tudung lepas tu muka tepung gomak. Serius lawak.

Ingat lagi aku bagi kad raya kat member sekelas yang rapat. Selit-selit je kat buku. Last-last dia baca masa lepas raya. Sengal punya budak.

Kejutan tak menjadi. Tapi satu je aku suka kad raya. Boleh simpan sampai mati. Kad-kad lama aku masih simpan. Kenangan tu=)

Ps: Dia tak nak kasi kad raya ke?

15 comments:

H.J said...

nak je kasi kad raya.awak kasi alamat yer..hak3

sergeant keroro said...

ipg islam? baru jek lalu haritu. sesat sampai klinik sham poliklinik sungai merab tu.

huhu T__T

p/s : thanks join. =)

untunglah banyak kad raya~~

maszull said...

salam iffah....H.J nak bagi kad raya tu bagilah alamat biar die poskan...

p/s H.J mama pun nak juga kad raya...

Lea IsNaw! said...

iffah!!

apa kat iffah bg kad raya kt lea lak

Kalamhati said...

Betul tu iffah..kak wan simpan sampai skang kad2 raya yang kawan2 bg masa duk u dulu..ni dah hampir 12 thn kak wan tinggal U..tp masih tetap simpan..

nak2 kad raya dr besfren..dia biasa bg kad raya awal puasa..pertengahan puasa..dan satu kad lg akak kena bukak sehari sebelum raya..hehe mmg seronok..

aimie amalina said...

waaa
dh lmae x dpt kad aye =(

Luqeem™ said...

dah tak simpan dah kad raya yg dlu..huhu

fieha said...

saya pun suka simpan kad raya..bila baca balik kad2 tu mesti tersenyum :)

SoLy SoLicious said...

kad2 lame kite smpan jugak, tp xjmpe carik kotak tu..huhuhu

sifu im said...

aku x penah dpt kad raye..ye la..

Mrs. Farhan said...

wahh, bestnye iffah main gantung2 kad raya. umah saya x penah pon gantung2 tu. sbb masing2 sayang ngan kad raya. hihihi.

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

tamlegend said...

seumur hidup dua kali je terima kad raya...huhu.n sekali je bg kad ray kat org...tu pn kad raya koyak dari majalah UJANG masa tu...huhu

iMah said...

a ah le..
kecik2 dulu..
selalu men gantung2 kad raye..
best sgt..

sergeant keroro said...

saje menggedik datang sekali lagi. HJ jela yang hantarkan untuk cikgu :P

Cik Asma BLuppy said...

best kan time bdk2 gantung kad raya depan umah.. hehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers