CORETAN TERBARU NADH

Perhatian penggemar Novel dan Cerpen

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wah tajuk nak gempak. Ni tak ada kaitan dengan SEO ye. Ni aku nak promote blog. Ehem siapakah dia? Dia adalah tettt. Rahsia. Tapi apa yang penting dia suka menulis. Sama macam aku. Lagi berbakat kot. Korang kalau yang bosan-bosan tu bolehlah ke blog dia. Memang aku mengikuti setiap cerita dia. Tak miss okey. 

Sebab penulisan dia. Bikin hati rasa geram, teruja, sedih. Semua adalah. Memang best. Sebab dialah aku buat blog ni. Tu yang penting. Sebab dia jugaklah aku buat cerpen dan novel lagi dan lagi. Terima kasih sayangku. Esok-esok you belanja I okey. Hik2.

Tapi memang best penulisan dia. Aku masih belajar. Cerita aku tak best berbanding dengan dia. Cuba korang terjah baru korang tahu best ke tak blog dia tu. Serius! Penuh entry cerpen, cerpen bersiri dan novel. Percayalah! Apalagi TERJAH SINI!!!

Ps: Dia suka baca cerpen =)

8 comments:

Sunah Sakura said...

sidebar dia la kan yang u tunjuk dulu2 tu yang u nak buat gak macam tu untuk cerita2 u kan..

Unknown said...

hohohoh..

Anonymous said...

x ada novel the godfather. :(

Elly Jade said...

wow menariknyaa..hehe
nnt nak baca gaksla :)

Cik Pulau said...

baru terjah.
biasa yang ai paling suka blog ratu bulan..
awesome!!..
lepas ni, boleh la terjah2 blog desa itu indah pulak.. hehehe

aamalinaazman said...

weeee
ni sifu kak ngah ke ape ni?hihi
wee..opah akan ke sane =)

Naniey TJ said...

lor....i ingtkn blog per..... tq sdi promote i pnye blog kt p'bce u..... i bknnye pnulis hbt...bru nk b'jinak2... siapa2 yg b'minat utk baca i ucp tq.... trutama pd pmilik blog gula2 pelangi......

K said...

untunglah ada mentor~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers