CORETAN TERBARU NADH

Sangat tipikal

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lelaki ensem tapi mencuri : "sygnye...muke dah hensem..perangai plak cam setan..." lelaki huduh tapi mencuri "lu ni muke dah la pecah rumah, perangai pon cam **** .."... ppuan tk lawa seksi "awk tk cantik pon, takyahla seksi sgt" ...ppuan lawa seksi "perghhhhhhhhhhhhhhhh cun siot...tegugat iman aku!" Kredit to Nurul Zahrin SB



Aku malas nak komen apa-apa. Korang rasa?


Ps: Dia sungguh manja bila merajuk.

13 comments:

biela bell said...

hurmm..rasa yer..kalau rasa lah..manusia memang macam nie...fitrah manusia suka pada kecantikan..prgai hodoh pun layan..haha

Hafizin Jamil said...

apesal cakap aku manja bila merajuk??

Anonymous said...

haha..biase la tuh.. :D

aiman said...

pendapat saya.. muka macamana pun yang penting akhlak..

FaKArePa!n said...

Pemikiran tipikal macam ni la y bnyk ada dalam kalangan orang melayu kita ni.. sekali tgok je, dah boleh judge seseorang tu.. hampeh

K said...

normal la tu, hehe :P

judgemental minded XD

Kalamhati said...

rasa malas nak komen..haha gurau je..normal tu kan iffah..resam doniawi

Unknown said...

mane gambor seksi tu meh aku nak menilai..

eh ko sedor tak..yang ko dah nak mencapai impian engko..follower 1500..ingt lagi tak

Anonymous said...

Biasalah tu~

Umi Anaan said...

cam songal je...sepatutnye don't judge the book by its cover..huhu

aamalinaazman said...

aiiiii
manusiiiiaaaaa...

Sunah Sakura said...

errr....

Anonymous said...

itu dinamakan manusia yang tiada pegangan agama yg kukuh.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers