CORETAN TERBARU NADH

Tak nak merokok bersama pilihan hati

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Klik sini

Haruslah aku join tanpa dipaksa. Nampak entry kat negara jiran. Ehem jiranku Nadh punya negara hijau. Aku benci rokok. Jadi kena join. Review ke tak belakang kira. Jomlah berhenti rokok weh. Penat aku paksa, pujuk, sindir, maki. Grrr tak berubah jugak. Tunggu hilang nyawa baru nak berhenti ke?

Slogan aku:
Harga rokok tak mahal mana, 
namun boleh buat hilang nyawa.

Ps: Nasib dia tak merokok.

9 comments:

al_hakim said...

nasib die tak merokok ea..hehe

K O R I E said...

org yang menghisap asap rokok lebih berisiko dri orang yang merokok~

EjAt_mU89 said...

bg org yg merokok
kalo gmbr tu yg keluar mst die owg tfsir lain...
biase ak penah dgr
"mmg r kte owg xnak rokok bengkok" heheh

maszull said...

salam iffah...best juga mama rasa mcm nak join sekali...:)

Susah betulkn nak buat org berhenti merokok...:)

Unknown said...

hurm..macho pe merokok..

EjAt_mU89 said...

aah future teacher hehehe

reenapple said...

samala. tak suka perokok...asap perokok menbuatkan hidung nak bersin je...

QasehSuci said...

mmg susah nak wat perokok berhenti kan...jenuh..dah berbakul membebel..

K said...

untunglah dia tak merokok~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers