CORETAN TERBARU NADH

Virus bola menyerang!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Grr kenapa aku terkena serangan bola pulak ni. Tak berminat okey. Tapi tulah jadi pada aku. Tahu apa yang aku buat untuk tackle anak murid yang superaktif tu?

Aku ajar mereka kemahiran menggolek objek ke sasaran. Ni kanak-kanak tulah. Nakal. Bila kat luar beria berlari. Rasa dah bebas kot. Aku pun terdengar bebudak tu sebut Liverpool.

Amboi kecik-kecik dah terminat bola. Kesian. Haha aku pun dengan bangga menyebut dua team bola yang popular. MANCHESTER UNITED (MU) dan ARSENAL. Jangan tanya kenapa aku hentam nama team ni. Aku pun tak tahu. Haha. Spontan gamaknya.

Diorang pun beria main dengan gembira. Punyalah semangat sampai aku suruh duduk tak nak. Nak main. Kawan lain dah penat. Jadi diorang main berenam. Tak faham aku. Kecik-kecik minat bola. Mujur menggolek. Kalau menendang. Serupa Torres kot. Err Torres ni siapa eh? Haha main pajak je nama ni.

Ni namanya bila murid suka bola, guru kena suka bola? Tak kot=P

Ps: Dia mesti bengang sebab team dia tak disebut=P

14 comments:

aamalinaazman said...

ye kot!
sok g skolah pakai jersey MU okeh!

FaKArePa!n said...

Torres tu saya la..hehe..ada lgi entri psal bola kat blog tu..jemputlah baca..hehe

Dear bella said...

Hidup sukan bola sepak demi negara...
Bola... Bola... Bola... hehehe

K said...

hehe, dapat laki bola baru tahu :P

p/s : torres tu chelsea XD

Orang Kita said...

aku hoki lak,, +_+

iem said...

budak2..
semangat lebih..
nanti dah besar xsemangat macam 2..
xtau la..
huhu

Unknown said...

ko ni..nakkamcing ngn bebudak..minat le bola.

Rawkzell said...

ait , camne Bella Ayub leh ada comment ni ? huhu ... selamat bersukann :D

aiman said...

hehe.. minat bola.. MU..

p/s : cikgu xyoh la minat bola.. ada knowledge pun da ok..

msredcheesecake said...

ran, akak satu benda pun tak paham bola tapi selalu gak layan.benda yang akak paham satu je, bila gol...hhaaa

hubby suka bola, wifey kena suka bola ke?

Unknown said...

kita xsuke bola..ahhah..

Elly Jade said...

heheheh..comella ipahh
sila minat bola demi majulah sukan utk negara
tb2 nak saikokan ipah.ha tggjwb ckgu pupuk minta budak suka men bola.haha
saje je kacau ipah...

errr..dak2 ni puasa ke x?

ps:sapa dia tuuuu???

maszull said...

salam...mama minat sikit jer bola ni...
ikut hubby je nak sokong pasukan yg mana...:)

mas saari said...

akak cuma tengok bola kalau piala dunia dan harimau malaya yang main! kalau kelab2 english ni akak tak tengok pun!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers