CORETAN TERBARU NADH

Bau badan!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Entry ni tercetus bila membaca entry yang ni. Berdekah-dekah aku gelak. Lepas tu muka serius balik. Ni bukan cerita lawak. Ni kenyataan. Buat muka serius. 

Korang ada terjumpa, ternampak, terhidup, terbiasa dengan orang yag ada bau badan? Kalau mandi pun ada. Kalau yang tak mandi memanglah ada bau semacam. Okey terasa! Haha bukanlah. Aku wangi. Sebab tu malas mandi. Haha.

Serius. Adakan? Habis apa korang buat? Nasihat dia? Jauhkan diri dari dia? Atau korang buat tak tahu je? Korang rasa macam mana? Aku nak korang je jawab. Malas ulas sekarang hehe.

Ps: Dia ada bau badan ke tak eh. Haha.

14 comments:

JIJI YU said...

bukan ke pompuan suka bau ketiak lelaki

H.J said...

saya ada bau nivea je.haha

Suhaili Sarif said...

bau nivea jugak

merahitujambu said...

selalu je jumpa org berbau badan sbb sy naik bas..jadi cm dh lali..=p

maszull said...

salam iffah...ada org badan die berbau...

kenapa x gunakn minyak wangi kn senang x ada lah bau lg...:)

abah khalisha said...

Bini je suka bau ketiak suami dia..tp ada masa nak muntah juga bau ketiak suami..ahahha..tp ketiak abah wangi ok!

Teknik Pemakaian Shawl

sifu im said...

ak suka bau badan org cm kambing..t bleh melayang kt gulai kambing

Wanz Mejuez said...

Aku akan kasi dia pewangi baru.. deadorant baru dan serbuk pencuci kain dekat dia sekali..

Addin said...

hehe kadang kadang nak tefur takut, takut dia terasa . nanti terus masam muka .

msredcheesecake said...

Ada jumpa tapi tak rapat, so tak berani nak tegur ke nasihat ke. Kena tengok org tu punya tahap sensitif dia....

Fad said...

haisy..xsuka..msti tahan nafas kalau lalu dpn org camni..haha

aimie amalina said...

aiyaaaaaaakkkkkkk!
ni kes berat nih...

cik pulau said...

ai buat pe eh..
nak tegur takut dia malu..
ai suruh orang lain lah tegurkan dia.hihihi

sergeant keroro said...

untunglah ada bau badan~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers