CORETAN TERBARU NADH

Lintas langsung dari SMK Jalan Bukit

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hah aku dah macam wartawan. Ni nak cakap. Sampai kajang je terus kena pergi majlis berbuka puasa sekolah Ibu. Okey, muka terpaksa. Penat kot drive tadi. Tapi tak apalah. Beria ibu ajak. Kenalah pergi jugak.

Macam-macam feedback aku dapat pasal jeruk tadi. Bukanlah kata kaum lelaki alien. Cuma aku pelik je. Bukan apa. Jarang sangat kot lelaki suka jeruk. Kalau korang suka tak ada salah pun. Aku tak kata berdosa kan? Oh ya dah berbuka belum? Tentatif hari ni penuh. Sampai pukul berapa tak tahu pulak.

Yang penting ramai datang. Cikgu, anak murid, alumni sekolah. Yang penting semua kumpul untuk solat hajat. Maklumlah trial PMR dah start. Adik aku pun tengah periksa. Dah tu bulan puasa. Elok sangat ada majlis macam ni. Semoga ramadhan kali ni lebih baik dari yang lepas. 

Aku mengantuk. Perlukah aku larikan diri dan tidur? Atau bersama-sama solat jemaah? Okey, aku pergi. Tak baik pentingkan tidur je. Ramai lagi yang penat. Mata aku dah nak macam panda. Disebabkan kisah semalam. Aku tidur pukul 2 pagi kot. Ada orang buli. Huhu balik ni aku nak bantai tidur=P

Ps: Dah berbuka belum dia tu?

5 comments:

aimie amalina said...

hayoooo
bizinye dieee ye
ye..balik nnti bantai tido ye
jgn dah pandakan mate tu ye...

maszull said...

salam iffah...sedih bunyinya...
lakukn lah selagi termampu agar diri mu dibawah keredhaanNYA...

balik nanti terus sambung tido yer dear...:)

Lea IsNaw! said...

wahhh..busynya cikgu sorg neh

cik pulau said...

wewitttt....
bagusnya.. jangan utamakan tdo..
kalau kadang2 tu lepas maghrib, pernah je bantai tdo.. errr

sergeant keroro said...

untunglah berbuka kat sekolah~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers