CORETAN TERBARU NADH

Normal ke lelaki suka makan...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku hari tu terkejut dengan anak murid aku sendiri. Dia kata dia suka sangat makan jeruk. Erk pelik. Aku tak biasa pulak dengar lelaki suka makan benda masam macam ni. Selalu perempuan je. Sekali jiran anak murid komen tadi. Dia pun suka makan jeruk. 

Pengsan!

Normal eh lelaki suka makan jeruk? Kenapa aku rasa pelik? Mungkin kat rumah aku kurang lelaki? Atau lelaki-lelaki yang biasa ada di sekeliling aku tak suka makan jeruk? Korang rasa normal tak? Ada ke lelaki suka makan jeruk? Ke aku je yang tak biasa dengar lelaki suka makan jeruk?

Wanita dan jeruk tak dapat dipisahkan. Sebab asal nampak mangga muda kitorang pakat ambil mangga makan dengan rojak mak bee. Tak pun kicap ada cili padi, belacan, gula. Takpun dengan cuka, gula, belacan cili padi. Pelikkah di mata korang lelaki suka makan jeruk?

Ps: Dia pun kata itu normal.

14 comments:

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

seriusly...jeruk la peneman aku time driving malam2...best giler jerukk!!!

Sunah Sakura said...

abang ady makan aje jeruk...malam tadi lak sahur rojak..ahahahaha

deno said...

deno x bleh makan jeruk.... tp kadang2 curi2 mkn jugak.. hehe

slumberdek said...

ummm tak ada apa yg pelik rasa yer....sebab ramai rakan saya suka makan jeruk termasuklah saya.

diana said...

selalaunya lelaki tak suka jeruk2 ni..
ada yang suka tapi makan tak macam pompuan la..

nur afiqah hani said...

normal kott. abg iqa suka gila mlntak asam. haha

SITI NOORNADIYANA said...

rasenye lelaki ade je makan jeruk. tapi tak lah asyik mengidam macam org prmpuan. :P

Wanz Mejuez said...

jeruk makan time kesunyian sedap la.... hahaha aku suka jerukkkkkjeruk makan time kesunyian sedap la.... hahaha aku suka jerukkkkk

aimie amalina said...

hehehe
agak pelik tapi apak opah suke jeruk salak..hahaha
sedap an..
ooo maiii...jeruk ke mangga ke sedapnyeee!

شافروني صفر said...

Normal je la .. aku suka makan jeruk gak ...

maszull said...

salam iffah...mmg ada lelaki yg x suka jeruk tapi ada juga yg suka jeruk...

kalau mama bagi byk pun masih x cukup mesti nak lagi...:)

JIJI YU said...

engko ingt kaum lelak ini alien ke weh

reenapple said...

pelik jugak bila mendengar lelaki makan jeruk...

sergeant keroro said...

untunglah suka makan jeruk~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers