CORETAN TERBARU NADH

Kururu Task

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kururu
Matlamat? Nak dapatkan pembaca setia yang ramai. Uh memang susah. Nak jadi rajin macam anak murid. Serius jeles dengan kerajinan beliau. Uh asyik puji dia pulak. Kembang budak tu kang =P Tapi dia memang rajin.

Erm harapan aku kalaupun aku dah tak aktif ke apa ke. Aku harap blog ni akan dijaga oleh seseorang dengan baik. Bialah blog ni terus berjasa kepada orang lain. Blog ni dah macam catatan hidup pun ada jugak. Entahlah aku taip apa yang terlintas kat otak ni je.

Untuk korang kat luar, jangan ingat blogging sia-sia. Ramai yang berjaya dalam dunia ni dalam pelbagai cara. Nak berjaya kena usaha. Semua orang mula dari bawah. Itu je nasihat aku. Maka tamatlah sesi segmen bersama Khairul. Lepas ni tak tahu apa pulak idea dia. Kreatif sungguh!

Ps: Dia suka tidur aku rasa.

11 comments:

Hafizin Jamil said...

sekali lagi baca part ps tu je..aaha

Anonymous said...

apa yg dah dikongsikan kat dlm blog ni, bila ada org baca & amalkan, insyaAllah terus berjasa. :)

gadis kepastian said...

insyaallah akan slalu singgah cnie..

http://lalinklife.blogspot.com/2011/08/keputusan.html

Umie Nadhirah said...

sama2 kita berjaya . insyaAllah.. insyaAllah..

gadis kepastian said...

teeheee kekdang kita perlu tinggalkan benda yang kita sayang....

Unknown said...

yup..kita mesti usaha rajin macam khairul untuk dapat pembaca yang ramai...

Cik Pulau said...

alahai... tinggal bot lagi la ai ni..

aamalinaazman said...

weeee
cam tu la kisah anak murid dan cegunyeee =)

aliarosli said...

cite pasai ape nie?

alfsfr.ali said...

blog ni mcm business..mula dari bwh..kalo usaha insyaAllah berjaya..

http://storyalipapai.blogspot.com/

:)

Sunah Sakura said...

i pun baca part ps tu la...macam hj..ahahah

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers