CORETAN TERBARU NADH

Senyum pagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku busy ke? Tak? Kerja aku asyik tidur awal je. Jadi blog pun terbiar. Maaf ye. Nanti aku bebel panjang okey. Er ada ke yang rindukan blog ni? Hehe
google
Senyuman pagi untuk korang. Selamat pagi semua. Doakan aku kena observe PRA hari ni. Member aku dah 3 kali observe. Aku sekali baru. Lambatlah nak habisnya ni=P

Ps: Dia buat apa lah ye?

10 comments:

aiman said...

selamat pagi.. amin.. kena..hari ni kena..

Suhaili Sarif said...

nak senyum jugak
akak la yg rindu tu
ingatkan cuti smlm dptla geli2 dengan ipah
errrrrrrr...
all the best 4 d observation!

Mr.Thinker@Ali said...

selamapat pagi juga kepada empunya blog. senyum lebar sampai telinga okay! :)

semoga berjaya dalam PRA.

Luqeem™ said...

masih tidur..huhu

sabar je setiap pg..

Diana @ bilakukatacinta said...

org tengok ke cik iffah kita mengaja ni? Nway..bet of luck..jgn nerves sgt..

Cik siti said...

hehe....senyum lebar di pagi hari

maszull said...

salam iffah....semoga berjaya ye...:)

H.J said...

kita rindu je blog cikgu iffah ni...

JIJI YU said...

cikgu PJ

sergeant keroro said...

untunglah boleh senyum~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers