CORETAN TERBARU NADH

Berapa harga blog kau?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
A:Eh aku nak beli blog kau. Berapa harganya?

B:Kau main-main ke? Kenapa nak blog aku?

A:Aku tengok macam best je blog ni. Jualkanlah pada aku. Riban pun aku sanggup.

Diam*

B:Bagi aku blog ialah nyawa. Rentetan perjalanan seorang insan iaitu aku. Takkan mungkin aku menjualnya dengan wang ringgit kerana ia sebahagian dari hidup aku. Tanpanya siapalah aku. Kelak walau aku mati sekalipun akan aku wariskan kepada si dia. Bukan apa, supaya blog aku masih ada berbakti kepada yang lain. Impian aku hanya satu. Blog ini tetap menyumbang sesuatu kepada yang memerlukan kelak.

Ps: Dia nak jual ke kalau ada orang nak beli?

11 comments:

Unknown said...

trasa aii

mas saari said...

akak pun tak nak jual..sayang!
kalau dah takde nanti wariskan kat anak je..

K said...

hehe, xnak jual XD

aamalinaazman said...

wuuuu..
sayangnye dgn lily....

FaKArePa!n said...

nak beli dengan senyuman boleh ?? hehe

Luqeem™ said...

saya nak jual dlm billion rnggit..hehe..

al-kisah said...

lawak lar siap nk beli blog org hahaaaaa

Sunah Sakura said...

ahahahaha~ terasa lak jiji... :p

i pun nak carik pewaris lah macam ni...ehehehe..

Sis Lin said...

dulu pun sama, sis ada org nak beli blog tu..tp sbb kerana layout yg skrg ni..itu layout yg paling lama waktu mula2 sis berblog...ermmm

tp tu le blog ibarat perjalanan hidup kita..susah senang nak mulakan dan payah nak hentikan...

msredcheesecake said...

kalau ada org nak beli blog akak juta juta akak jual je....akak mata rm...hhaaaa

nak anta anak sekolah bagus2....

Anonymous said...

blog pun boleh dijual beli? huhu. x nak jual. :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers