CORETAN TERBARU NADH

Keroro Task

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Keroro
KLIK SINI untuk join task ni. Task ni tak ada tarikh luput bak kata Khairul.

Keroro dalam gambar atas ni tanya soalan yang buat aku tersipu-sipu. Malu pulak nak cerita pasal diri sendiri. Haha. Tercabar dek kerana opah aku dah selesaikan kelima-lima task dalam masa sejam. Pengsan.*

Okey bangun balik. Disebabkan ini adalah task dari anak murid. Sebagai cikgu yang berwibawa ehem* aku joinkan jugak. Tapi dari tadi mengomel sorang sebab tak tahu nak tulis apa. Seperti orentasi pulak rasanya.

Profile diri:
Nama diberi Iffah Afeefah. 
Umur 22 tahun 7 bulan. 
Belajar di kampus pendidikan yang semuanya guru pelatih perempuan melayu. Boleh pergi google.
Cita-cita erk kena ke? Dulu aku nak jadi chef. Tak kesampaian pulak T__T
Anak ke 5 dari 7 orang. Cuba teka berapa orang lelaki? =P
Status terkini single tapi gembira.
Aku pemalu sebenarnya.
Banyak cakap sebab tu entry banyak =P
Suka mengarang cerita yang pastinya.

Sudah hentikan merepek. Yang pastinya, aku malu sekarang ni.*blushing.
Ps: Apalah dia fikir bila baca entry ni.

8 comments:

aamalinaazman said...

auwwwwwww *maluuuuu*
kikiki..ooo...kak ngah nye biodata cam ni penye..baek2..teruskan dgn task ke-2..kikiki.=p

p/s: nuuunite dea!

Dear bella said...

Salam Cikgu...
Kena hormat sikit...

Unknown said...

konon le ko bnyk ckp kan2

Anonymous said...

ringkas nye....ish..aku sorg yg taip panjang2 ni huhuhuhu

Luqeem™ said...

pemalu tu..hehe..

sy pn pemalu gak..:)

aliza said...

laa.... mppm, durian daun melaka ker? akak ex sana.. tawun? entah akak dah lama dah jd cigu ni dah burnout pun dah.. isshhhhhhh

Unknown said...

iffah seorang je girl kan..yang lain semua lelaki..kan?..ke tidak betul..

Cik Pulau said...

ai pun pemalu jugak..

hahahaha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers