CORETAN TERBARU NADH

Spontaneous Thursday #7

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Cikgu: Siap kerja boleh main permainan.

Anak Murid A: Cikgu, orang datang sekolah nak belajar.

Cikgu: %$#@@&*

Anak murid B: Memanglah prasekolah boleh main. Nanti dah besar tak boleh dah.

Cikgu: Angguk setuju.

Ps: Dia marah aku kata dia polis pencen. Wakaka=P


17 comments:

FasiHaH SupiaN said...

matang sudaa budak prasekolah nie

Myera Nyera said...

err, siapa yg marah tu? -.-

Atiqah Sa'ahiry said...

cikgu..

mak suruh g sekolah belaja..

----tu diorg nk belajar dan main bila kt rumah je..

sergeant keroro said...

bagus pulak anak murid ni, macam boboi. wakaka

saya cello191 said...

bagus giler budak tu...
anak sapa la~~

mas saari said...

baguslah budak tu...heheeee

ercy said...

huhuhu,.... budak2 skarng makin pintar dah....

Mr.Thinker@Ali said...

hahaha. anak murid zaman skg bijak2. bagus. :)

Luqeem™ said...

murid2 yg suka kelentong ckgu..haha

deno said...

hahaha... :)

H.J said...

cikgu jangan marah sesuka hati erk..aha

Bella said...

Kenapa adik aku tak macam tu...
Dia tgh hantu main batu seremban pulak.. Katanya nak berlatih... Bila suruh baca buku, dia tido... Hurm...

Ainul Hayat said...

Budak2 skrg advance tau

JIJI YU said...

engko dah ghupe pracikgu

maszull said...

salam iffah ...budak2 prasekolah skg semakin pandai ....

cikgu ckp dah x boleh ikut, x sama mcm budak dulu2 sentiasa ikut je ckp cikgu...:)

msredcheesecake said...

Akak da tua gini pon main lagi....hhhaaa

sifu im said...

men congkak ke cigu??

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers