CORETAN TERBARU NADH

Dikecewakan lagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ini entry penuh emosi. Sila klik pangkah laju-laju.

Aku emo sekarang. Rasa nak maki pun ada. Kecewa dan terus kecewa. Tak pernah aku rasa down gila. Tahniah, dia berjaya buat aku kecewa lagi. Aku semalam punyalah gembira ingatkan ni yang terakhir. Tapi tak berjaya jugak.

Susah kalau orang suka ikut kepala sendiri. Ikut dan dia je. Tak pernah nak fikir pasal orang lain. Ingat kita ni orang suruhan dia ke? Ingat kita ada banyak masa nak layan karenah dia? Tolonglah. Kau punya pasal aku jadi mangsa.

Aku malas nak sebut. Kang terbaca naya je. Yang penting aku makin hilang respek dengan kau. Ikut kaulah nak datang berapa banyak kali. Malas layan. Jangan tanya kenapa cincai je aku buat khamis nanti. Orang lain mood raya. Kau sorang je mood kerja tak sudah-sudah.

Mood kembali okey. Terima kasih jiran. Anda memang terbaik.

Ps: Dia kecewa sama macam aku.

14 comments:

Anonymous said...

moody terus baca. Hurmm.

rilek2 lar. tenang2. easy go, easy come. :)

ah, siapa yg over work tu? please lar! we nee aidilfitri mood! :D

Mohfi.blogspot milik Mohd Firdaus said...

x faham!

maszull said...

salam iffah...kenapa n3 ni penuh emosi yg marah...sabo yer dear jgn marah2 nanti pahala puasa dpt kat org tu...:)

sabar yer...:)

.drakula. said...

apa pun relax jer...

saya cello191 said...

sapa yg giler keja sgt tu..^^

aamalinaazman said...

hayooooo
kak ngah..nape...
huu..opah bace pon takot..huhuhu
arap sume okeh ye..

Lea Isnawi said...

sabo iffah sabo

dah2 xyah pk sal dia

scya lollita said...

bos ke ??

aliarosli said...

tak paham gak

Qaseh Dalia said...

sabar k ..

daiaziz said...

sabar je la. mmg kdg2 rasa kecewa wat kita stres.

Asyiqin Haulisah said...

erkk, menapakah. sabarlah sayang. tempuhi nya dgn senyuman. :)

fRaMe+LenSeS said...

terasa diri disebut2.. maceh kamu.. tadak buat pape la.;)

Luqeem™ said...

seperti terasa..huhu..

*maaf sy agak sensitip..huhu..

apapun, letak kepala dlm bakul ais, nanti ok la marah tu.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers