CORETAN TERBARU NADH

Giroro Task

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Giroro
KLIK SINI untuk join. Task 3.
Ehem garang betul kartun atas ni. Takut aku. Haha okey sambung task. Ni kira task ketiga. Ni macam kutuk dengan puji diri. Aku tak suka puji diri. Sebab nanti aku terperasan. Tapi demimu anak murid. Eceh. Dah-dah baca je aku tulis ni. Jangan nak kutuk-kutuk.

Kelebihan:
Disebabkan aku sememangnya tak reti nak nilaikan diri sendiri. Aku dah survey. Biar diorang jawabkan.
Khairul kata aku pandai buat cerita, friendly
Sunah kata aku setia kawan dan mengambil berat.
Kak Long kata idea mencurah ke ladang gandum dan suka type on the spot. Lepas tu idea fresh.

Kekurangan:
Khairul kata banyak cakap. =P
Papa Sham kata suka merajuk.
Sunah kata cepat marah.

Dahlah ni. Bagi aku, yang hebat menilai adalah orang sekeliling kita. Aku takut nak menilai diri sebab selalu ego menidakkan kebenaran. 

Ps: Kalau dia tak ada mood aku yang susah hati.

5 comments:

Hafizin Jamil said...

cepat marah + merajuk??pergh..tak berani aku nak usik kuat2..aha

FaKArePa!n said...

x ade kesempatan lagi nak join segmen ker ni..huhuh

Cik Pulau said...

grrrrr...

aamalinaazman said...

hehehe
akhirnye dh teerjwb sumenyeeee =)

Sunah Sakura said...

aahahhahahah..yang ni keee task nye?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers