CORETAN TERBARU NADH

Perasan sungguh

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku memang suka perasan. Ini entry tercipta setelah membaca entry JIJI dan komen Sunah. Grr memang aku mengaku aku suka perasan.

Jiji cakap laki suka perasan. Tapi perempuan lagi mudah perasan. Orang tengok sikit dah rasa orang suka dia.

Orang gurau-gurau manja kata orang minat dia.

Orang cakap comel kat kucing tapi dia pulak yang perasan comel.

Memang perasan comel. Perasan orang suka kat dia. Perasan selalu diperhatikan.

Semua adalah normal. Tapi aku tak pernah nak perasan comel macam orang tu. Sebab aku tau aku memang tak comel pun. Aku ada je buat entry pasal perasan. Macam dulu. Ada orang layan aku special sikit. Sampai aku tak senang duduk.

Siapa? Kak long tahu. Tapi tu kisah lama. Kami seperti biasa. Tak renggang pun. Risau jugak sebab aku memang suka perasan. Sensitif you! Jadi nak gurau agak-agaklah. Jangan terlebih buat orang perasan. Lepas tu mulalah cakap orang tu kuat perasan.

Tapi yang sekarang si HJ memang suka perasan. Dia rasa dialah "dia" di PS kat bawah entry aku. Lantaklah, janji dia tak bahagia. Kang dia dah tak ada siapa nak sakat aku kan? Jadi kontrollah perasan korang tu. Kang dibenci masyarakat pulak. Haha.

Ps: Dia pun suka perasan.

13 comments:

aimie amalina said...

yay!
kak ngah comei! =]

JIJI YU said...

engko ngn hj ade chmistry

sergeant keroro said...

setuju dengan opah! hehe :P

Lea IsNaw! said...

hahahaha...
perasan btul si HJ tu ye

Muslimah Optimis said...

yang pasti semua orang da perasaan

ir prof dr alia rosli said...

ALIA ANAK PAKCIK ROSLI JUGAK PALING COMEL

hahhaahha

dayah aziz said...

pmpn mmg gitu kan... kuat perasan..;p

Lulu Caldina said...

salam aidilfitri, mohon maaf zahir dan batin :)

tamlegend said...

bio la nak perasan...bukan kaco orgpun...hahaha

maszull said...

salam...alahai comeinya bila iffah ckp mcm tu...

mama rasa mcm cute sgt...:)

hehehe....

sifu im said...

klu aku tngok ko..ko perasan aku ade hati kt ko ke??haha

hira said...

haha :D ok la tu kan~

FyzaLovato said...

betul tuh. pompuan nampak sangat kalau yg jenis kuat perasan. haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers