CORETAN TERBARU NADH

10 Makanan terhebat di mata aku kini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Amaran entry ini penuh gambar yang menggoda. Sila klik pangkah kalau iman tak kuat.

Aku teringin. Bila teringin jawapannya balik rumah. Kat rumah macam-macam boleh buat. Walaupun malas kan. Ehem bukan ada paksa balik Kajang. Aku rela hati.

Soto Ayam
Roti jala dan ayam kuzi (Dalam gambar lain)
null
Akok! Kuih tradisi orang kelantan
Cheesecake
Mihun air tangan Ibu
Puding Koktail buah-buahan
Hawaiian Chicken Pizza Hut
Cendol Pulut depan bangunan merah Melaka
Ikan siakap 3 rasa
Segala jenis jeruk
Sesi terliur sudah tamat. Sekarang nak makan mana dulu bila sampai? Harap ibu baca entry ni. Wakaka segan nak mintak=P

Ps: Dia suka makan jeruk jugak.

11 comments:

aimie amalina said...

ya ampunnnn
entri apakah ini
walau 19 ari dh pose
air liur dh paras lutut dah ni
tapi masih dalam mulut ahh
hahahhaa
yg jeruk tuuuuuuuu!
aiyaaaaaaaakkkkkk!
omaaaaa...nak jeruk rini! =p

Cheq Sue said...

perghhhh... nak soto + pizza... hk lain tak terliur... *_*

Wanz Mejuez said...

mak ai... jeruk... buat aku terliur wehhh

Luqeem™ said...

aish, lg brapa jam lg nk berbuka ni..huhu

dh basah dh mulut tgk bnda ni..

cendul pulut dgn cheese kek..fuh brbaloi mkan

Ainul Hayat said...

Sumenye best...Cendol yg best. Pizza x minat sgt...ngeh3.....

p/s: Kalau "dia" baca ni mesti dia tunaikan gak...(Sorry serkap jarang)...hehehehe

mas saari said...

amboiiiii...byknya teringin!
semua sodap2 tu especially cendol..

akak pun selalu makan cendol kat depan bangunan merah tu kalau pi melaka! heheheheeee

Sunah Sakura said...

=================.=================

panjang tak bulu mata i tengok gambor ni? ahahahahha

JIJI YU said...

takkan goyan iman aku tgk makanan ni

Lea IsNaw! said...

owh jeruk
feveret tuh
sejak pose dh lama x makan

SITI NOORNADIYANA said...

terliur ah tengok gambar ni sis. ayoo!

sergeant keroro said...

untunglah semua makanan sedap~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers