CORETAN TERBARU NADH

Follower bertambah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Erk aku pelik kenapa tetiba jadi 412. Tadi masa aku taip entry cinta dalam hati ada 404. Dari pagi lagi. Mungkin sebab mamat ni kot. Terima kasihlah banyak-banyak. Seronok di review ni. Siapa nak review blog lagi? Nak join (angkat tangan muka tak malu).

Seronok tengok makin hari makin bertambah. Aku punya matlamat 1500. Kenapa sikit? Sebab aku suka nombor 15. Nanti 15000 menipu sangat kan? Yelah Bro Beng pun belum capai lagi. Apatah aku yang seperti kanak-kanak kerdil di hujung dunia. Mana orang sedar kan?

Hidup itu indah. Hargainya selagi ada. Mungkin orang tak suka kita tapi tetap akan ada yang suka kita. Bak kata Sifu Mat, jadilah lain dari yang lain. Aku sedang mencari kelainan itu. Korang rasa apa identiti aku ye? Minah bajet comel sebab blog pink? Hehe 
jiwa halus jari jemari kasar, 
mohon diri ditelus agar nampak dasar=)

Good Night! Doa sebelum tidur jangan lupa=P
Post by,
Miss Ran 


2 comments:

Sunah Sakura said...

tahniah sayang~ :) usaha lagik jom!

Syah Sheera said...

Congretz...

lw sudi..

intai2 la blog sy ye..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers